Deutz-Fahr 5115, foto van Fast Eddy

Deutz-Fahr 5115 grondverzet

Deel via: Whatsapp, Facebook of Twitter.
Fast Eddy
Foto van een Deutz-Fahr 5115 DF TTV

Reacties

+1
deutz d25s
Mooi!
ronald-deutz-fahr
Al wat verschillende werkzaamheden, Kan die al concurreren met fendt?
Fast Eddy
@ronald-deutz-fahr

Qua rijden met het voetpedaal en instellen van de vario wel. En de voorasvering en stabiliteit zijn ook beter. Het zijn voornamelijk kleine dingen die storen.
ronald-deutz-fahr
@Fast Eddy echte deutz dus.. net dat kleine stukje afwerking/details is het net niet...😜
Fast Eddy
@ronald-deutz-fahr

Afwerking valt mee. We denken dat dit een 0 serie of voor serie is. De trap schuurt langs de brandstoftank en de tankmeter doet raar. Dat zijn de enigste echte dingen die beter kunnen. De dingen die storen gaan voornamelijk over de veiligheid. De hef moet je activeren en boven de 20kmh gaat hij op slot. De hydroliekventielen moet je ook activeren. En de buitenbediening van de hef is helemaal een drama om aan de praat te krijgen.
Loeideutz
@Fast Eddy De helft van wat jij noemt zijn veiligheidsdingetjes. Zie je steeds meer tegenwoordig. Rij op dit moment een paar dagen op een New Holland 4.110. Die heeft zelfs een alarmsignaal als je de knipperlichtschakelaar te lang laat aan staan
+1
ronald-deutz-fahr
@Loeideutz dat heeft new Holland al heel lang, opzich wel makkelijk op zn tijd πŸ™ˆ
+2
casejxu
@ronald-deutz-fahr onze jxu uit 2007 ook. Erger me der totaal niet aan. Vind wel praktisch ook
+1
bartjuh
@Loeideutz dat doet de tm serie van nw ook al. En dan heb ik 't over 1 uit 2001
Fast Eddy
@Loeideutz

Dat weet ik. Maar het gaat juist tegen je werken. Wat ga je doen als je elke keer de boel moet activeren als je buiten staat? Achterraam open en op de heflatten gaan staan.
ronald-deutz-fahr
@Fast Eddy ah ja, die hef dje weer blokkeert is indd klote.. ik meende dat je de snelheid wanneer die blokkeerd kunt laten veranderen..
+1
trean
@ronald-deutz-fahr dat de hef blokkeert boven de 20 km/h heeft onze agrotron uit 2004 ook al...
casejxu
@trean kan als je de zilveren hefbox heb zo verhoogd worden. Met de zwarte word dat lastig.
ronald-deutz-fahr
@casejxu de smalspoor van de foto kan ook verandert worden neem ik aan?
+1
casejxu
@ronald-deutz-fahr verwacht van wel... Maja ben der beetje uit heaπŸ™ˆ
+2
trean
@casejxu geen last meer van sinds de kuilsnijder weg is en er een voorlader op .zit.
Fast Eddy
@ronald-deutz-fahr

Er zit een scherm in waar je heel veel op in kan stellen. Dus dat instellen zal wel goed komen.
+1
casejxu
@Fast Eddy blokkeer snelheid kan je zelf niet veranderen. Activeren hef buiten is daal en hef knop tegelijk minimaal 3sec in drukken
Loeideutz
Ik ben niet helemaal begrepen volgens mij. Als New Holland het zo belangrijk vindt dat die knipperlichtapschakelaar terug naar de nulstand gaat, wat ik best begrijp, waarom maken ze dat dan niet automatisch? Dat moet toch niet zo moeilijk zijn? Hebben wel meer merken, zelfs op de auto zit dat er op.

Wat ik eigenlijk bedoelde is het volgende. Met de huidige stand van zaken is het niet moeilijk om overal een sensor op te plaatsen. Achter de tekentafel is dat zo bedacht. Maar dat is niet altijd even handig in de praktijk. Ik hoor steeds meer van dit soort verhalen.
ronald-deutz-fahr
@Loeideutz bij John deere gaat die automatisch terug, en dat vind ik kwalitatief uitermate teleurstellend. Doe je je Knipperlicht aan, corrigeer je ietsjes in het stuur en is die weer uit. Kan er niet mee worden..
Loeideutz
@ronald-deutz-fahr Dan is die wel heel erg precies af gesteld. Die techniek is toch al jaren bekend. Gewoon even af kijken en na-apen.
+1
ronald-deutz-fahr
@Loeideutz komt dat niet doordat trekkers geen rechtstreekse verbinding met de wielen hebben, zoals auto’s dat wel hebben. Dat je het stuur langzaam door kan draaien als je doorstuurt bij maximale stuuruitslag? Dan is het moeilijk om een 0 punt te houden
+1
casejxu
@ronald-deutz-fahr de oude fendt 304 waar ik vaak op rijd heb t al. Snap niet waarom ze dat tegenwoord niet hebben. De t6080 new holland ook. Maar dat werkt dan weer klote
Loeideutz
@ronald-deutz-fahr Sensor moet niet op het stuur zitten, maar op de stuurstang of zo. Vroeger wel eens een auto gehad waarbij het niet uit maakte of je nou naar links of rechts stuurde, schakelaar ging toch terug. Mijn huidige auto maakt het wel uit. Als het knipperlicht naar rechts staat kan ik zo vaak naar links sturen als ik wil, blijft aan staan.

Paar weken geleden op een valmet 6100 gereden. Die heeft het. En het werkt goed. Zoals het hoort en niet te snel.
Mijn Deutz heeft het niet
Fendttrisixfan
Quote Reactie van @Loeideutz:
Als het knipperlicht naar rechts staat kan ik zo vaak naar links sturen als ik wil, blijft aan staan.

Is het niet anders, Als knipperlicht naar rechts staat kan je blijven rechts sturen maar vanaf dat je links stuurt keert die terug?
Loeideutz
Bij mijn auto moet ik het stuur weer zo goed als in het midden hebben staan voordat het knipperlicht uit gaat. we@Fendttrisixfan

Heb je nog grondverzet foto's of video's uit de oude doos! Help mee!

Meld je eenvoudig aan voor deze website en maak elke week opnieuw kans op een geldprijs! De 5 meestbekeken van de week worden namelijk beloond!

Lid worden is heel eenvoudig!