
New Holland T 7050 grondverzet
Deel via: Whatsapp, Facebook of Twitter.Heb je nog grondverzet foto's of video's uit de oude doos! Help mee!
Meld je eenvoudig aan voor deze website en maak elke week opnieuw kans op een geldprijs! De 5 meestbekeken van de week worden namelijk beloond!
Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste reactie
Reacties
Naja sommige mensen verkrachten een versnellingsbak door met zulke kippers in de 12 weg te trekken..
Dat ze dan voor 1 merk kiezen is logisch lijkt me.
Als je niet beter weet moet je ook niet gaan oordelen.. NH moet wel heel wat gaan doen en zich gaan bewijzen om boven de fendt vario uit te gaan stijgen.
Dus je hebt nog nooit met die nieuwere NH;s gereden en ook niet met een ECHTE vario. hoe weet jij dan NH alles overtreft?
en dat alles met een fendt wel weer kan..
het zijn toch VERSCHILLENDE merken...?
jullie moet maar weer op die fendt vario's gaan
kun je mooi iedere keer de sleepketting ertussen doen want als die fendten modder zien blijven ze al staan dat is het nadeel van die dingen
zoiets heb je met New Holland's niet!
slechtste=fendt beste=new holland
ik vind dat je pas goed kan oordelen als je ouder dan 16 bent, en met allebij veel uren hebt gemaakt, iedereen die dat niet gedaan heeft kan niet neutraal oordelen, die vindne altijd 1 merk helemaal fantastisch, namelijk die van hun vader.
als je een fendt 936 of een NH T8050 voor een volle dumper met zand zet en door de modder weet ik 100 procent zeker dat die NH er verder door komt
die fendt begint een keer te blazen en dan nog een keer en dan ist gebeurd
wat rijd je vader? NH zeker ofniet??.. Erg doorzichtig!
NOT.
Er zijn hier Fendt-rijders die zeggen dat 'de knopjes beter aanvoelen'..
Hoor vaak zat dat er en Vario om de 500 uur weer uit ligt. Vreemd genoeg hoor je dat niet op TF, terwijl NH de grond in wordt gestampt. Misschien moet dat laatste maar eens stoppen, en kunnen de Fendt-rijders beter even wachten met kraken tot dat ze op een AutoCommand gereden hebben.
Nee, maar ik hoor daar veel goeds over, ook van Fendt-rijders.. Maar op TF vinden sommigen het stoer om NH af te kraken.
ik trouwens ook niet hoor, heb al wel wát ervaring, maar niet genoeg om te oordelen
en dat er dan weer nh mannetjes op reageren, en dat er zo ''weer'' een eindeloze onnozele discussie ontstaat.
ik rij tenminste op trekkers van 250 pk enzo en 190 pk ofzo
jij mag zeker aleen maar op van die dinkie toy dingen jagen ofniet?
dus ik denk dat ik beter kan oordelen als jou
heb genoeg uren op beide gerede en fendt is tog egt een stuk degelijker en betrouwbaarder.
de nh hebben vaak last van storingen, aantal keer remmen eruit gehad, versnellingsbak, sensors... en origineel trekken ze geen worst van tafel.
de fendts hebben ook wel is wat, maar deze hebben wel wat meer te verduren aangezien die in de bosbouw ingezet worden.
heb ook met zo'n autocommand gerede en het rijde was erg wennen en de knopjes vondt ik niet egt degelijk aanvoelen, moest sommige diep indrukken voor ze wat deden. de motor hield goed aan onder de 1500t maar een gewone t7000 zakt dan als een pudding in mekaar.
dus fendt is beter
maar omdat ik liever met fendt rijd ga ik nh niet in de grond boren ofzo. het zijn beide goeie trekkers maar rij liever fendt. en oja mijn vader heeft enkel daf en volvo dus geen fendt en geen nh
Ze moeten veel trekkracht overbrengen en efficiënt zijn. Meer niet.
De knoppen van de Auto command in de joy-stick vind ik ook hard en gevoelsloos, verder vind ik het een aangenaame transmissie, en zit zeker mooie geluidje in die auto commands!