
Fendt 936 grondverzet
Deel via: Whatsapp, Facebook of Twitter.Heb je nog grondverzet foto's of video's uit de oude doos! Help mee!
Meld je eenvoudig aan voor deze website en maak elke week opnieuw kans op een geldprijs! De 5 meestbekeken van de week worden namelijk beloond!
Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste reactie
Reacties
deutz motor he
MAN is kwaliteit
Zo,100 pk er bij gechipt? oeps kun je de garantie ook wel schudden zeker,of hoe oud is tie?
Vanaf de 1e 936 zit er in de 900's een Deutz motor. Op de smalspoor na (de 200 Vario heeft AgcoDieselPower) hebben alle Fendts nu een Deutz.
Dacht dat juist in die zware MAN zaten,niet dus.
Paul jongen ben je de "ontkenningsfase" nu nog niet uit!! zo kom je nooit in de "aanvaardingsfase".....
Nee, doe mij dan Fendt maar, motor wordt aangekocht maar de rest wordt tenminste nog in Duitsland gemaakt of speciaal voor Fendt gemaakt.
Weet trouwens niet of het chippen was, maar in ieder geval zat er een kastje tussen gebouwd die de software 'voor de gek' hield.
Verder maakt Valtra op de ongeveerde vooras na alles in eigen beheer,ik citeer van hun site: "Alle primaire modules worden in eigen fabriek ontworpen en gebouwd. Dat geldt voor de motor, het chassis, de transmissie, de aandrijflijn, de achteras, de hydrauliek, de cabine en het plaatwerk. Onze leveranciers zijn internationaal erkende koplopers op hun gebied"
Een handtekening en een schip geld verandert echter niets aan 62 jaar Valmet/Sisu motorenontwikkeling,helaas,lees dit nog maar weer een keer : agcosisupower.com/company/history/
Dat citaat van mij staat inderdaad ook alleen bij de A,N en T series
Ja dat geknutsel bij de nieuwe S serie is valtraonwaardig,maar duidelijk de eerste bemoeienissen van Agco natuurlijk!
Laten we hopen dat het hier bij blijft en ze alleen de geldzaken regelen en zich verder nergen mee bemoeien!
Trouwens agco maakt niks,agco is een investeringsmaatschappij die op strategische momenten bedrijven aankoopt en deze vervolgens zo veel mogelijk winst te laten maken.
Volgens Ratliff komen er 2 merken: Fendt en MF.
Fendt krijgt de technolotie en moet de benaming A-merk behouden, MF blijft wat het is. En Valmet krijgt waarschijnlijk heel veel MF trekjes.
Verder is er nog een aparte tak in Amerika, de Challenger trekkers en dit zijn ook al eenvoudige MF's.
Alles Agco.
P.s. wat is er nog niet te koop?