
Fendt 926 grondverzet
Deel via: Whatsapp, Facebook of Twitter.Heb je nog grondverzet foto's of video's uit de oude doos! Help mee!
Meld je eenvoudig aan voor deze website en maak elke week opnieuw kans op een geldprijs! De 5 meestbekeken van de week worden namelijk beloond!
Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste reactie
Reacties
Kan sowiezo nog een week bij dit bedrijf terecht en waarschijnlijk nog een paar week langer of de hele vakantie. Morgen eem een klusje in de eemshaven, 400.000kuub zand verzetten, lukt ook niet in een dag
Dit is de lichtste trekker van het bedrijf samen met een 926 GenI. Staat alleen voor de diepploeg, heeft een lasergestuurde hef.
Dus met de pk's zit het wel goed
Op zandbanen gooie je er ook zo 200pk plat voor. Gewicht ben je ook wel nodig. 936 vonden ze net ideaal kwa gewicht. Hier zouden ook nog wel een paar wielgewichtjes inkunnen mochten ze de pk's niet over kunnen brengen.
716 is het iig fataal geworden, heeft zn motor opgeblazen. Liep op den duur 5000toeren op zn eigen olie. Maarja, is ook niet vreemd als je werk voor een 300pk trekker moet doen.
R stil? Wat is dat voor gebeun? Ding moet uren maken ja
Heb btw oproepcontract van Wieringa, nu eem hopen dat ze nog werk hebben
Was vandaag bij Rottum bezig met dat fietspad.
Lag veel gras daarzo los in de buurt.
Van nieuwenhuyzen was vanaf 6uur tot 4uur toen we klaar waren nog aan het hakselen. Reden nog wel een paar combinaties rond.
Als je de eerste keer maar hebt gehad guido. dan komt het zon beetje vanzelf. Vorig jaar 2dagen voor hun aan het woelen geweest. Kenden me nog als de woeler
Wanneer je je de eerste x netjes opsteld bellen ze je weer. Maarja, moet de eerste keer wel komen.
Wieringa al een beetje druk in het grondwerk dan?
Als je ziet dat er al drenthen in grunn rondrijden
Wieringa heeft op t moment wel aardig werk geloof ik... grasoogst reed ook weer genoeg los personeel mee, dus wat dat betreft...
Stond altijd een wagen onder de pijp, moesten iets van 500 meter naar het perceel rijden. Shovel had nog wel aardig tijd. Viel me niets niet tegen.
Reed ook een TM mee met geel dak, ziet er ook voor geen porum uit
Idd Ralf!
Meer dan klokje rond dumperen is ook wel eens leuk geweest. Maar wanneer je gaat zeuren zijn er wel meerderen die het willen, sta je achteraan en kom je ook niet weer aan de bak.
Moet toch onderaan beginnen, en vooral luisteren naar op/aanmerkingen. wanneer je dat niet doet is het snel gedaan.
Beetje netjes opstellen en ook zelf nadenken. Komt het meestal wel goed.
Scheelt ook al weer dat ik het vario rijden onder de knie heb, zat gister iemand op deze trekker die er niets, maar dan ook niets mee kon worden
kan ik nie over oordelen, heb nog nooit iets met een vario gedaan (jammer genoeg) zal me god nie weten hoe het werkt, maar heb je zo onder controle lijkt me :?
Het is met deze trekker nog gas geven met je voet en dan gewoon in de cruisecontrol tikken. Zit je in een mum van tijd op de 50.
Zijn een paar dingetjes die je even moet weten, bijvoorbeeld veld-transport groep, hydroliekbeveileging en nog een paar kleine dingetjes. Maar voor de rest, vind het wel meevallen hoe lastig het is.
Wanneer je echt alles wilt instellen met kopakkermanagment en ventielen wordt het lastiger. Boek erbij en moet het ook wel willen
Totaal geen draagkracht Kieper sneed soms wel 30cm door de grond
Maar wanneer het licht liep kon de trekker ook mooi op 1200toeren draaien. Is dan zuiniger dan een 150pk trekker die vol moet werken om op gang te komen.
In een zandbaan ofzo ben je je pk's wel nodig wanneer je een beetje gang wilt maken, een 716 is het fataal geworden
Trekker staat het meest voor de woeler, kun je hem wel dood voor gooien, 100pk sleeptrekker erbij en dan wil het pas mooi lopen.
Machtig fluiten ja, het is dat mn mobiel slecht kan filmen en dat ik niet genoeg geheugen heb. Maar dat fluiten zit wel goed.
Dat niemand ziet dat de kap losstaat na zoveel reacties
Zon lullig slangetje waardoor je wel weer een uur stilstaat..
En wie zegt dat een Fendt niet kapot kan???
Was nu aardig druk maar vaste personeel kon het nu nog wel aardig aan, maar wrs komt er wel werk! En eerst nog thuis ff druk, kan ook nog naar AB eem vragen dus moet goedkomen!
Dumperen verveelt ookw el denk ik, mja mooi uren maken en verkeerd werk ist nou ook weer niet
Zit ik liever in de eemshaven, veel rustiger. Is altijd wel genoeg te zien.
Gister een paar vrachtjes bij de 936 ingezeten. Maar wat machtig rijden doet die trekker. Optrekken als een gek, hele goede vering. Zweeft bijna over de weg. Maar deze trekker wil ook wel, alleen wel optijd de bocht nemen. Zeker wanneer je een 4cilindertje gewend bent