
Case International 1455 XL grondverzet
Deel via: Whatsapp, Facebook of Twitter.Heb je nog grondverzet foto's of video's uit de oude doos! Help mee!
Meld je eenvoudig aan voor deze website en maak elke week opnieuw kans op een geldprijs! De 5 meestbekeken van de week worden namelijk beloond!
Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste reactie
Reacties
Die kieper hoef je ook niet helemaal vol te laden, dan krijgt hij hem niet meer van z'n plek of wel?
Arm kiepertje
Heb liever een trekker met climate control in deze koude tijden eerlijk gezegd
Maar sommige mensen worden al heet als ze deze trekkers zien, dus mischien dat die dat niet nodig hebben
Dit is idd nog wel echt trekker rijden
3-delig pak hebben de meeste mensen niet nodig :lol: alleen mensen die wat van je nodig hebben komen in pak
Ach lijkt me ook wel wat om een zonnedakkie te hebben, en dan zo gruwlijk dikke ingepakt, daj je niet meer kunt bewegen
Maar idd, al die luxe is niet nodig, besteed liever 10000 euro meer aan fatsoenlijke opties op je kieper, dan de meest luxe trekker...
Ford he
Weekje is misschien leuk maar dan houdt het echt wel op. Ik hoef niet perse op m'n 60e met een versleten rug, gehoorapparaten en andere medische hulpmiddelen te lopen
Hoeft niet nieuwste van het nieuwste, das nergens voor nodig maar om al die ouwe lijken nou te aanbidden...
Nou efficient toch sieb?
@fendtjuh
Met dit spul leer je wel rijden.. Met wat ervaring weet en voel je precies wat jou wagen en trekker doet. Met dat nieuwe spul zie je dat veel minder en is er electronica om in te grijpen. Doe mij gouwe ouwe maar voelt fijner. Maar inderdaad met lange dagen ben ik blij met alles geveerd
heb meestal zijraampjes en dakraam los, waait mooi wat door, en meenste geluid blijft buiten.
Ach, ik zou blij zijn al ik uberhaupt als mais mag rijden als 16e jarige :lol: op wat voorn trekker dan ook..
@ Robdeutz104
Dan zijn hun geen trekker rijden waard, zet zulke jongens maar hele dagen in een werkplaats, met een bezem in de hand!
Want als je dan op een schakelbak komt te rijden, bak je d'r niks van..
Die oude trekkers zijn in de maïsoogst, zoals we die afgelopen seizoen hadden, wel beter, vertelde de loonwerker. Kun je iets beter mee roppen dan een CVT'tje...
Moeten ze er maar een kopen
@Rob, dat hoor je meer idd, hoorde het ook al van familie in Amersfoort dat met de maisoogst iedereen die een beetje aardig kan rijden meerrijdt omdat er zo weinig personeel te krijgen is?
Hier int Noorden zijn nog wel genoeg te krijgen heb ik het idee... loonwerkers hebben hier personeel zat (afgelopen jaar dan)
Ze laten juist meer de mensen met vaste aanstelling meerijden
Kijk 'ns naar W, T uit R enz...
Tja dat zal wel ja met die teelten.
Omdast zo bescheid'n bist een 830
@Koe
Ja, hier Fritz, das toch niet iets anders dan met je cabinesteunen door de drek heen he
Mis de passie voor het werk en de machine's? Als je stage loopt ofzo dan heb je specifiek gekozen voor die opleiding. Als je dan de passie mist, heb je echt de verkeerde opleiding gekozen..
Goed vario rijden valt ook nog niet mee, teminste niet als je alles eruit wilt halen en zuinig wilt rijden. Je leert het iig niet in een dag. Is net wat je gewend bent.
Als ik kijk naar loonbedrijven in de buurt vind ik toch wel dat er niet echt jonge lui opzitten. Meeste zitten rond de 30-40.
Je komt er hier ook niet erg gemakkelijk tussen, nemen niet iedereen aan die een beetje trekker kan rijden. En sturen je al helemaal niet overal mee weg. Hoor nog wel eens andere verhalen van jongens uit andere windstreken dan het noorden. Worden op pad gelaten met carriers dwars door grote steden heen en zijn dan een veredelde vrachtwagenchauffeur. Moet je zelf ook niet willen als 16jarige, alleen dan vind je het nog mooi en zie je de gevaren niet.
Maarja, Er zijn natuurlijk ook zat jongens die barsten van de passie en (liefde?) voor de machines en tractoren !
Een daarvan ben ik.
Als je daar een oude trekkr naast zet dan wegen die evenveel maar zit veel vesrchil in pk's tussen!
Als je daar een oude trekkr naast zet dan wegen die evenveel maar zit veel vesrchil in gewicht tussen!
Kan dat? Even zwaar maar toch verschil in gewicht?
ik weet niet waar dat op slaat, dat je bij deze zelf de zekering kan vervangen en bij een vario niet? zo moeilijk is dat niet
Monteurs weten vaak datsoort dingen wel, zeker als het vaker voorkomt. Weten ze al genoeg als je belt. Kun je zelf wel gaan prutsen, bespaart in het begin geld, totdat alles verprutst is en het op het eind dubbel zoveel kost.
Alleen als er een zekering knapt is dat meestal niet voor niets. Afgelopen zomer ging steeds zekering van airco kapot. Kun je zelf wel alles lostrekken, monteur wist dat er een draadje wat los kon zitten en wat bewegen voor bij de aandrijving van vsnaar. Nieuw draadje trekken en was met 10minuten weer aan de draai. Terwijl je voor jezelf wel een middag uit kunt trekken.
Ik ben ook wel 'ns met dingen bezig geweest wat ik zelf net niet klaar kreeg, worden sommige dealers niet blij van, dan ga ik wel naar een ander, als dat al niet kan, wordt er toch voor betaald.
Tis al eigenlijk een uitdaging om het zelf te doen, ipv de 'specialisten'