
Case International 845 XL grondverzet
Deel via: Whatsapp, Facebook of Twitter.Heb je nog grondverzet foto's of video's uit de oude doos! Help mee!
Meld je eenvoudig aan voor deze website en maak elke week opnieuw kans op een geldprijs! De 5 meestbekeken van de week worden namelijk beloond!
Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste reactie
Reacties
hoge koppelingspedaal waardoor je met hefmast werk je knieën aan het eind van de dag voelt, vind de poken ongelofelijk lang, het gebrek aan elektronische hef, geen snelheid in de achteruit, en weinig hydroliek druk en daarbij komt er nog bij dat het zomers ontiegelijk hete hokken zijn omdat de motorkap tegen de cabine aanzit.
Mechanische handkoppeling voor de aftakas waardoor deze veel beter te doseren is als bijv. een MF 3050 of John Deeres 6410 o.i.d
Zware voetkoppeling is ook vaak kwestie van niet doorsmeren
Lange poken zijn juist super fijn, schakelen als een scheermes beter als vage gammele schakelpoken MF 3050 series (om ma niet van die AB bakken te spreken). Super fijn te doseren hef , werkt beter als een alles-of niets elektr. hef. Cabine is juist goed te ventileren, en voor die tijd al behoorlijk stil door gebogen voor raam ( beter als rechte voorruit MF 3050) verder groot nadeel MF 3050 series : geen vlakke vloer, rare verhoging erin
En wat de inter XL series helemaal top maakt is het super motor geluidje en de taaiheid ervan ..... Ze zijn niet voor niks nog duur en zeer gewild om op te knappen ... Uuuch ik heb gesproke
alleen jammer van het rotte achterspatbord
onder de 10 jaar kun je ze nog kwijt achter je stoel op de gereedschapskist. maar anders heb je nergens plek.
Dat bedoel ik, ik kan er nou niet echt comfortabel zitten.. Dat vind ik toch wel een pluspunt van de trekkers van tegenwoordig!
Valt me mee! Kan rechtop zitten, ben 178 ofzo. Is in de gemiddelde Fendhut wel anders! Ach, een bijrijderszitje is niet noodzakelijk, kan er toch maar een sturen
Als je één been links naast de stoel zet, en het andere achter de stoel gaat het net, maar dan moet je er geen rotzooi in hebben liggen! Als je een 6-cilinder model hebt, is de cabine breder, daar kun je ook beter in zitten..
En je kunt zeker beter zitten dan in een fendt uit dezelfde tijd..
Dat vlak is idd breder, van een 12 en een 14 is trouwens nog breder
Die engelse kun je helemaal niet bij in zitten nee.. Als ik nu even mee moet ga ik meestal zo tegen het spatbord aan zitten, met de ronding van de deur mee, anders duurt het veel te lang voordat ik me achter heb gevouwen.. 't is toch nooit voor lang.
Ik zat doorgaans toch redelijk vlot achterin. Bij de DF duurt t langer
Met een opgeruimde cabine moet dat wel lukken ja..
Viel idd niet tegen
Als je zo'n ouwe hebt met zo'n optrekhendel heb je weer een obstakel extra ja.. Die dingen zijn niet voor niks vaak krom..
Wij hadden een 85'er he
Die 844XL op het werk is ook van '85.. Die heeft zo'n optrekhendel.. Ik heb al meerdere gezien die aardig krom waren..
Stukje huisvlijt doet wonderen