Fiat 180-90 Turbo DT - betekenis storingslamp
Wijze heren, zodra ik mijn koppeling intrap (powershift bak) gaat kortstondig een storingslampje branden. Wat betekent dit?Heb je nog grondverzet foto's of video's uit de oude doos! Help mee!
Meld je eenvoudig aan voor deze website en maak elke week opnieuw kans op een geldprijs! De 5 meestbekeken van de week worden namelijk beloond!
Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste reactie
Reacties
Kan een zender zijn ,anders is de druk te laag
Het lampje gaat aan en direct weer uit: Kun je het pedaal op een stand houden zodat het lampje blijft branden? Het is alsof "het pedaal" (achter de schermen) bij de bedrading van het lampje langs schuurt en een sluitende stroomkring maakt.
Het lampje gaat ook aan als ik op- of terugschakel (dus zonder koppeling). Ergens in de bak zal de druk wel even iets te laag zijn. Maar hoe zo'n powershift bak in elkaar steekt is mij niet duidelijk. Er moet dus ook een aparte pomp zijn die de bak van de benodigde druk voorziet...
Als het verder probleemloos functioneert, dan zou de druksensor ook defect kunnen zijn ( en valt het weer mee).
Er zal wel een controle-aansluiting ergens zitten (plek van de sensor) om in de werkplaats de druk te kunnen meten.
P.S.: Of komt dat gepiep van je knie?
Dat doet die van mij ook, en daar zit al een nieuw hydropomp op.
Dit is volgens mijn niet echt een probleem ofzo.
Gewoon dat de druk ff wat lager is.
Als je een beetje meer gas geef doet ie et waarschijnlijk niet meer.